Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Įmonės turizmo produkto tobulinimas: UAB "Fiji Travel"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Įmonės turizmo produkto tobulinimas: UAB "Fiji Travel"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Analitinė dalis. Literatūros apžvalga. Tiriamas objektas. Paslaugos samprata. Prekių ir paslaugų savybės. Paslaugos paketas. Turizmo produktas. Produkto gyvavimo ciklas ir marketingo strategijos. Paslaugų produkto plėtojimo kryptys. Užduoties analizė. Praktinė dalis. Konkurentai. "Fiji travel" ir "Novaturas" siūlomo produkto palyginimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojų segmentavimas. Vartotojų apklausa. Produkto tobulinimas. Išvados.

Ištrauka

Išsivysčiusiose šalyse modernių gamybos bazių ir šiuolaikinių gamybos technologijų dėka paslaugų industrija įgavo lyderiavimo statusą, todėl vis daugiau lėšų skiria paslaugoms vistyti. Tai toks pat realus indėlis kaip ir materialinė gamyba.
Paslaugos nėra antraeilis sektorius, jos atsidūrė ekonominės veiklos dėmesio centre: tampa privaloma priemonė, siekiant patenkinti pagrindinius norus bei reikmes ir kelti visuomenės gerovę. Jei nebūtų paslaugų, dalis gamybinio sektoriaus prekių šiandien negalėtų prisidėti prie ekonominės gerovės.
Savo darbe aš nagrinėju turizmo produktą bei būdus jį tobulinti. Turizmo produktas yra paslauga ir turi visus paslaugoms būdingus bruožus. Be abejo, yra ir tam tikrų niuansų, kurie skiria turizmo paslaugas nuo kitų paslaugų. Mano tikslas yra, remiantis atliktais praktikos metu tyrimais, atlikti turizmo produkto analizę. Aš atlikau praktika turizmo agentūroje "Fiji Travel". Kaip jau buvo minėta, paslaugų sektorius yra vienas didžiausių ekonomikoje, todėl esamoje rinkoje veikia daugybė konkuruojančių įmonių. Vartotojas turi platų pasirinkimą. Dėl šios priežasties yra labai svarbu, kad įmonės siūlomas produktas išsiskirtų iš kitų panašių produktų, liktų konkurentabilus. Tik pastoviai tobulinant teikiamas paslaugas galima išlikti šioje rinkoje.
Vienas iš esminių paslaugos kaip produkto bruožų yra jos heterogeniškumas, tai yra vartotojai skirtingai supranta siūlomų paslaugų naudą, o taip pat ir suvartoja tą pačią paslaugą skirtingai. Nors iš esmės įmonė siūlo visiems vartotojams tą patį produktą, tačiau vartotojai renkasi skirtingus paslaugų kompleksus, atsisakydami arba atvirkščiai užsakydami papildomas paslaugas. Aš pati, kaip vartotojas, elgiuosi lygiai taip pat, pasirenku įmonę teikiančią optimaliausią paslaugų kompleksą. Todėl, mano nuomone, yra labai svarbu išskirti kokios paslaugos yra pagrindinės, o kokios papildomos (kitaip vadinamos lengvinančios ir remiančios). Manau vienas iš svarbiausių momentų, planuojant turizmo įmonės strategiją, yra sudaryti pagrindinių ir papildomų paslaugų kompleksą. Šis kompleksas turėtų būti pakankamai platus ir lankstus, kad galėtų patenkinti kuo platesnį vartotojų ratą. Tuo pat metu jis neturėtų būti pernelyg sudėtingas, nes, kaip jau minėjau, vartotojas pasirenka optimaliausią variantą. Tokiu atveju, gal būt yra prasmė sudaryti kelis paslaugų kompleksus, atitinkančius skirtingų vartotojų grupių poreikius. Manau, vienas iš papildomų šio darbo tikslų būtų išsiaiškinti ar mano hipotezė, kad tinkamai sudarytas paslaugų kompleksas iš tikrųjų turi lemiamos reikšmės įmonės veikimui.
Paslaugos samprata yra sudėtinga marketingo sąvoka. Marketingo vadovėliuose teikiami skirtingi šios sąvokos aiškinimai bei siūlomi įvairus paslaugų tobulinimo būdai. Manau, reikėtų atsižvelgti į šias rekomendacijas atliekant savo darbą. Nors, be abejo, svarbiausia yra užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, nes gaunant aukštos kokybės paslaugas vartotojas gauna maksimalų pasitenkinimą, kas jį skatina ir toliau naudotis įmonės paslaugomis, arba atvirkščiai žemos kokybės paslaugos gali atbaidyti vartotoją.
Manau teorinė nagrinėjamos temos reikšmė būtų - išanalizuoti ir išskirti paslaugų plėtojimo kryptį, nurodyti galimybes patobulinti prekę. Praktinė gi reikšmė būtų - konkrečiai nurodyti ką ir kur galima būtų patobulinti konkrečioje situacijoje taip, kad ateity tai atneštų pelną ir investicijos į patobulinimus sugrįžtų su kaupu.
Teikiamų paslaugų kokybė yra subjektyvus dalykas, smarkiai priklausantis nuo vartotojų nuomonės, įmonės kolektyvo kompetentingumo, klientų ir darbuotojų tarpusavio sąveikos, pilno teikiamų paslaugų komplekso. Manau, norint patobulinti prekę, reikėtų atlikti sekančius uždavinius:
 Ištirti siūlomą turizmo produkto kompleksą, palyginti su konkurentų siūlomu produktu;
 Atlikti rinkos analizę, išskirti tikslines rinkas, išsiaiškinti būdus, kaip galima būtų užimti daugiau rinkos segmentų;
 Atlikti vartotojų apklausą ir sužinoti jų nuomonę apie mūsų turizmo paslaugų paketą, išsiaiškinti jų pageidavimus bei lūkesčius;
 Remiantis atliktais tyrimais, suplanuoti optimalų veiksmų kompleksą, kuris turėtų pagerinti teikiamų paslaugų kokybę bei pritraukti naujus vartotojus.
Analitinėje šio darbo dalyje aptariama turizmo paslaugos samprata, nagrinėjami įvairūs šaltiniai, glaustai išdėstoma paslaugų sąvokos teorija, paslaugų vystymosi galimybės ir jų svarba.
Praktinėje dalyje bandoma pritaikyti aprašytą teorinėje dalyje informaciją konkrečioje situacijoje, analizuojama konkreti užduotis, išskiriami darbo tikslai, atliekama rinkos analizė, įskaitant rinkos segmentavimą, vartotojų apklausą bei konkurentų veiklos analizę. Remiantis gautais duomenimis, suformuojami ir pateikiami konkretus sprendimai, kurie, mano manymu, galėtų pagerinti esamą situaciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-30
DalykasTurizmo kursinis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasKursiniai darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis73.24 KB
AutoriusJulija
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones turizmo produkto tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą