Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Turizmo įmonės kūrimas ir veikla: UAB "Gero kelio"
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Turizmo įmonės kūrimas ir veikla: UAB "Gero kelio"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Santrauka. Verslo idėja ir misija. Aplinkos analizė. Turizmo rinka. Statistikos departamento duomenys apie Lietuvos išvykstamąjį turizmą už 2005 m. Kelionių organizatoriaus "Gero kelio" potencialus vartotojai ir klientai. Įmonės dislokacija. Rinkodaros ir verslo tikslai. Kapitalo formavimas. Turizmo įmonės steigimas. UAB "Gero kelio" registravimas. Kelionių organizatoriaus "Gero kelio" pavadinimas ir logotipas. Įmonės organizacinė struktūra. Darbuotojų pareigos. Darbuotojų darbo užmokestis. Įmonės teikiamos paslaugos ir turizmo produktas. Busimieji įmonės partneriai. Finansiniai skaičiavimai. Išvados. Priedai (3).

Ištrauka

Žmonės keliavo visada. Keliavo net pirmykščiai žmonės ieškodami naujų vietų savo stovykloms ar gyvenvietėms įkurti. Keliauti skatino prekiavimas, šventų vietų lankymas – dabar vadinamas piligriminiu turizmu. Jau Antikos laikais keliavimas buvo siejamas su pramogomis, tai yra gladiatorių kovos, olimpinės žaidinės. Savo malonumui keliauti pradėjo viduramžiais, tačiau tokią pramogą sau leisti galėjo tik elitas.
Laikui bėgant vystėsi technologijos, kūrėsi nauji išradimai, ypač tai paspartėjo nuo XIX amžiaus, išradimai lėmė kokybiškesnį transportą. XX amžius buvo masinio turizmo pradžia. Keliauti pradėjo ne tik elitas, bet ir paprasti žmonės. Turizmas iš prabangos tampa būtinybe – vieni keliauja savo malonumui, kiti tvarko verslo reikalus, dar kiti lanko gimines.
Turizmas – viena iš greičiausiai augančių pasaulio verslo rinkų, kuri sparčiai pradėjo augti ir Lietuvoje.
Mano darbo tikslas yra sukurti savo įmonę, tai yra kelionių organizatorių ir parengti įmonės verslo planą pirmiems veiklos metams (2006-2007 m.).
Kad įvykdyčiau tikslą iškėliau tokius uždavinius:
• išanalizuoti statistikos duomenys apie išvykstamąjį turizmą;
• išanalizuoti turizmo rinką;
• išanalizuoti konkurentus ir jų teikiamą produktą;
• sukurti savo produktą;
• apskaičiuoti finansines išlaidas;
• įsteigti savo turizmo įmonę.


1. Kuriamos verslo įmonės :
Pavadinimas: GERO KELIO
Adresas: Trakų g. 24, Vilnius
2. Verslo:
Pobūdis: turizmo paslaugos
Rūšis: išvykstamasis turizmas
3. Potencialūs verslo vartotojai (pirkėjai): įvairaus amžiaus Lietuvos gyventojai, kuriu vidutinės pajamos leistų rinktis jiems prieinamą ir patrauklų kelionės paketą.
4. Verslo pasirinkimo motyvai: pastovus ir nenutrūkstantis žmonių srautų judėjimas skatina kurti optimaliausius, paklausą turinčius kelionių paketus.
5. Esminiai (svarbiausi) įmonės tikslai: pritraukti ir išlaikyti kuo daugiau mūsų teikiamų paslaugų vartotojų, siūlyti patrauklius kelionių variantus, atsižvelgiant į klientų pageidavimus, pelningai dirbti.
6. Bendradarbiavimas su kitomis verslo įmonėmis: kelionių organizatorius GERO KELIO bendradarbiaus su transporto įmonėmis, draudimo kompanija, taip pat su kitais kelionių organizatoriais ir kelionių agentūromis.
7. Partneriai užsienyje: viešbučiai užsienio šalyse, turizmo informacijos centrai.
8. Verslo finansiniai poreikiai: bendra finansinių poreikių suma yra 60 000 Lt.
9. Prognozuojami finansavimo šaltiniai:
9.1 nuosavos lėšos: 10 000 Lt;
9.2 kredito poreikis: 50 000 Lt;
9.3 kredito užstatas (garantija): sodyba su 20 ha žemės sklypu Anykščių raj, prie Rubikių ežero; vidutinė rinkos vertė 60 000Lt; užstato įvertinimą atliko UAB "Baklis".
9.4 prognozuojama kredito grąžinimo trukmė: 4 metai, galutinė gražinimo data 2010 m. balandžio 3 d.
10. Numatyta sukurti 6 darbo vietas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-06-12
DalykasTurizmo kursinis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis31.48 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasJ. Česnulevičienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Turizmo imones kurimas ir veikla [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • J. Česnulevičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą