Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Turizmo paslaugų teikimo analizė: kelionė "Viena-Bruno-Macochos urvai-Krokuva"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Turizmo paslaugų teikimo analizė: kelionė "Viena-Bruno-Macochos urvai-Krokuva"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Klientų motyvai. Turizmo paslaugų vartotojų poreikių analizė. Turizmo paslaugų vartotojų segmentavimas. Kelionių vadovo darbas su turistais kelionės metu. Nenumatyti atvejai turistinėje kelionėje. Klientų skundai. Kelionės vadovo darbas vykstant "Viena-Bruno-macochos urvai-Krokuva" maršrutu. Praktinė studijų darbo dalis. Išvados.

Ištrauka

Motyvacija yra vadinama ta vidinė jėga, kuri priverčia žmogų ką nors daryti, kad realizuotų biologinį poreikį ar psichologinį troškimą. Šie stimmulai sukelia ir reguliuoja elgesį, nukreiptą į tikslų siekimą.
Turistų keliavimo motyvacija yra apibrėžta kaip poreikiai ir požiūriai, kurie lenkia asmenį veikti specifiniu nukreiptų tikslų atžvilgiu. Visi žmonės yra skirtingų asmeninių siekių, orientacijos, motyvacijos, išsilavinimo, paprasčiausiai skirtingų charakterio bruožų. Tad žmogaus, žmonių tarpusavio tarpusavio santykių sąveikos su aplinka vaidmuo labai didelis.
Darbo objektas: Teikiamos paslaugos kelionės "Viena-Bruno-Macochos urvai-Krokuva" metu analizė.
Darbo problema: Ar kelionės vadovas atlieka savo pareigas, kaip numatyta kelionės vadovo
kvalifikaciniuose reikalavimuose? Ar turistai gauna kokybiškas paslaugas kelionės metu?
Darbo tikslas: Išanalizuoti turizmo paslaugų teikimo kelionės "Viena-Bruno-Macochos urvai-Krokuva" kokybę.
Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti keliavimo motyvus.
2. Įvertinti kokie yra turizmo paslaugų vartotojų poreikiai.
3. Išanalizuoti kelionės vadovo darbą kelionės metu.
4. Išanalizuoti kelionių vadovo darbą vykstant maršrutu "Viena-Bruno-Macochos urvai-Krokuva".
Tyrimo metodika: darbas atliktas naudojantis teorine analize, respondentų apklausa bei anketavimu.

Motyvacija yra vadinama ta vidinė individo jėga, kuri priverčia žmogų ką nors daryti, kad realizuotų biologinį poreikį ar psichologinį troškimą. Šie stimulai sukelia ir reguliuoja elgesį, nukreiptą į tikslų siekimą.
Turistų keliavimo motyvacija yra apibrėžta kaip poreikiai ir požiūriai, kurie lenkia asmenį veikti specifinių nukreiptų tikslų atžvilgiu. Kita vertus, motyvai gali būti apibrėžti kaip įtampos būsena ar sudėtingas nusistatymas, reguliuojantis elgesį per kelionės tikslus. Vartotojo motyvai yra svarbūs tuo, kad parodo, ką žmonės nori daryti ar turėti ir stiprumą, kokiu norėtų daryti ar turėti. Kuo stipresnis poreikis, tuo akstinas veikti. Motyvacija tiek trumpalaikė, tiek ilgalaikė, valdo keliautojo elgesį. Yra skiriama šešios keliavimo motyvų kategorijos:
• Fiziniai motyvai – betarpiškai susiję su fiziniais poreikiais ir stimulais – relaksacijos, klimato, sveikatos, sportinės veiklos ir t.t.
• Kultūriniai motyvai – susiję su tradicijomis, paveldu – susipažinimas su istorija, vietove ir jos įžimybėmis, tai vietovei būdingo maisto ragavimas.
• Emociniai motyvai – nostalgijos, estetikos, romantiškumo, fantazijos, pabėgimo.
• Socialinės padėties ir prestižo motyvus turi žmonės, kurie vertina įvairaus pobūdžio garsenybes – tiek vietas, tiek žmones, tiek ir įvykius. Madingumo ir išskirtinumo paieška taip pat priskiriama šiems motyvams.
• Tarpasmeniniai motyvai – apima socializacijos galimumą, bendravimą.
• Tobulėjimo motyvai – kalbos mokymosi, naujos sportinės veiklos ar naujų sugebėjimų vystymo.
Keliavimo motyvai susiduria su veiksniais, nulemiančiais turisto keliavimo galimybes. Šiems veiksniams priklauso disponuojamos pajamos, darbo ir šeimos įsipareigojimai, sveikatos būklė, laisvo laiko kiekis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-19
DalykasTurizmo kursinis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis48.33 KB
AutoriusRaimonda
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. V. Latvėnienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Turizmo paslaugu teikimo analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. V. Latvėnienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą