Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Fokus grupės analizė: kelionių agentūros
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Fokus grupės analizė: kelionių agentūros

  
 
 
1234567
Aprašymas

Ar visi buvo susidūrę su kelionių agentūrų teikiama informacija. Kokiomis informacinėmis priemonėmis dažniausiai naudojatės renkantis kelionių agentūros paslaugas. Kokius galėtumėte išskirti interneto, kaip informacinio šaltinio, privalumus ir trūkumus. Išskirkite informacinių lankstinukų ir katalogų privalumus ir trūkumus. Ar buvo kelionės metu kokių nors neatitikimų, pavyzdžiui jums žadėjo geriau, o gavote blogiau. Koks informacijos rinkimo būdas yra pats patikimiausias. Kokias charakterio savybes privalo turėti žmogus, dirbantis kelionių agentūroje. Kaip jūs manote, ar kelionių agentūroje turėtų dirbti skirtingo amžiaus žmonės? Pavyzdžiui, ateina pagyvenęs žmogus ir jam informaciją teikia panašaus amžiaus žmogus, ateina jaunas – jam teikia jaunas. Kokia svarbiausia informacija apie paslaugą turėtų būti parašyta informaciniame kataloge, lankstinuke ar interneto tinklalapyje. Ar einant į kelionių agentūrą jau žinote kur keliausite, ar dar ne. Ar reikia žmogui pirmą atlikti anketavimą, kuris parodytų, kokio poilsio jam iš tikro reikia. Ar niekada dalyviai nebuvo grįžę iš kelionės labiau pavargę nei pailsėję. Kokie būtų pliusai ir minusai važiuoti per kelionių agentūrą ir važiuoti savarankiškai. Pasisakiusiųjų dažnių lentelė.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-15
DalykasTurizmo analizė
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasAnalizės
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis19.52 KB
Autoriusirma
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Fokus grupes analiza [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 7 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą