Šperos.lt > Geografija > Turizmas > Fokus grupės analizė: kelionių agentūros

Fokus grupės analizė: kelionių agentūros

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Ar visi buvo susidūrę su kelionių agentūrų teikiama informacija. Kokiomis informacinėmis priemonėmis dažniausiai naudojatės renkantis kelionių agentūros paslaugas. Kokius galėtumėte išskirti interneto, kaip informacinio šaltinio, privalumus ir trūkumus. Išskirkite informacinių lankstinukų ir katalogų privalumus ir trūkumus. Ar buvo kelionės metu kokių nors neatitikimų, pavyzdžiui jums žadėjo geriau, o gavote blogiau. Koks informacijos rinkimo būdas yra pats patikimiausias. Kokias charakterio savybes privalo turėti žmogus, dirbantis kelionių agentūroje. Kaip jūs manote, ar kelionių agentūroje turėtų dirbti skirtingo amžiaus žmonės? Pavyzdžiui, ateina pagyvenęs žmogus ir jam informaciją teikia panašaus amžiaus žmogus, ateina jaunas – jam teikia jaunas. Kokia svarbiausia informacija apie paslaugą turėtų būti parašyta informaciniame kataloge, lankstinuke ar interneto tinklalapyje. Ar einant į kelionių agentūrą jau žinote kur keliausite, ar dar ne. Ar reikia žmogui pirmą atlikti anketavimą, kuris parodytų, kokio poilsio jam iš tikro reikia. Ar niekada dalyviai nebuvo grįžę iš kelionės labiau pavargę nei pailsėję. Kokie būtų pliusai ir minusai važiuoti per kelionių agentūrą ir važiuoti savarankiškai. Pasisakiusiųjų dažnių lentelė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

7 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 19.52 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą