Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Praktikos ataskaita: viešbutis "Keturi Kalnai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Praktikos ataskaita: viešbutis "Keturi Kalnai"

  
 
 
12345678910
Aprašymas

Įvadas. Praktikos tikslai. Praktikos uždaviniai. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" veikla ir istorija. Viešbučio "Keturi kalnai" steigimas. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" bendra apžvalga. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" teikiamos paslaugos. Apgyvendinimo paslaugos. Maitinimo paslaugos. Konferencijos. Papildomos paslaugos. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" skyriai ir jų veikla. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" darbuotoju pareiginiai nuostatai ir profesinės etikos normos.

Ištrauka

Visais amžiais žmonės keliaudami pasigesdavo pastogės ir maisto, todėl viešbučių istorija susijusi su kelionėmis ir išvykomis. Pirmieji viešbučių prototipai – užvažiuojamieji namai. Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę prasidėjo naujas viešbučių raidos etapas. Įteisinus privačią nuosavybę daugelis valstybinių viešbučių privatizuojami, kuriami maži, modernūs, privatūs viešbučiai, atitinkantys šiuolaikinius svečių poreikius.
Viešbutį galima apibrėžti ir kaip įstaigą, kurios pagrindinė veikla – teikti nakvynę žmonėms ir kartu siūlyti viena ar daugiau šių paslaugų: maitinimo, skalbimo ir kitas panašias paslaugas, relaksacijos paslaugas, pramogas.
Keturių savaičių praktika atlikau viešbutyje" Keturi kalnai".
Praktikos tikslai:
1. Išnagrinėti viešbučio kūrimuisi numatytus Valstybinio turizmo departamento reikalavimus;
2. Nustatyti viešbučio tikslinę rinka;
3. Įvertinti makro aplinką viešbučio veiklai;
4. Įvertinti mikro aplinką viešbutyje;
5. Išanalizuoti viešbučio stipriąsias ir silpnąsias puses;
6. Išanalizuoti viešbučio aplinką;
7. Taikomu atsiskaitymo formų su klientais įvairovė;
8. Suvokti įvairių tipu lankytoju aptarnavimo ypatumus;
9. Įvertinti rezervavimo būdų privalumus;
10. Žinoti pareiginias instrukcijas;
11. Analizuoti grystamąja informacija apie savo darbą;
12. Žinoti minimalius reikalavimus;
13. Įvertinti viešbučių klasifikavimo svarbą;
14. Įvertinti bendravimo su klientais svarbą;
15. Suvokti informacijos teikimo principus ir reikalavimus;
16. Įvertinti informacijos platinimo priemonių įvairovę;
17. Išsiaiškinti pagrindinius turistų reikalavimus;
Praktikos uždaviniai:
1. Susipažinti su viešbučiu, jo aplinka, skyriais, istorija, keliamais reikalavimais;
2. Įvertinti išorinę ir vidinę viešbučio aplinkas bei išanalizuoti stipriąsias ir silpnąsias puses;
3. Nustatyti viešbučio tikslinę rinką;
4. Susipažinti su viešbučio darbuotojų pereiginėmis instrukcijomis;
5. Suprasti profesinės etikos normųb laikimosi svarbą viešbučio darbuotojui;
6. Stebėti ir suprasti įvairių tipų lankytojų aptarnavimo ypatumus;
7. Susipazinti su viešbutyje taikomais rezervavimo būdais ir įvertinti jų privalumus;
8. Susipažinti su grystamosios informacijos gavimo būdais įmonėje ir įvertinti jos svarbą darbuotojo veiklai;
9. Žinoti apgyvendinimo paslaugų reikalavimus;
10. Žinoti viešbučio klasifikavimo kategoriją ir jam keliamus reikalavimus;
11. Suprasti pagrindinius turistų reikalavimus;
12. Susipažinti su informacijos teikimo ir platinimo principais, priemonėmis bei reikalavimais;
Praktikos objektas: Verslo ir laisvalaikio centras "Keturi Kalnai" ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-23
DalykasTurizmo praktikos ataskaita
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis18.92 KB
Autoriusjuste
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasValukonienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Praktikos ataskaita viesbutyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą