Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Praktikos ataskaita: VŠĮ Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Praktikos ataskaita: VŠĮ Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. Centro vizija, misija. Įmonės veiklos rūšys ir jos siūlomos paslaugos. TVIC strategija ir veiklos tikslai. Įmonės valdymas. Finansininko pareigybės nuostatai. Verslo vadybininkės-konsultantės nuostatai. Turizmo vadybininkės nuostatai. Direktoriaus nuostatai. Darbuotojų motyvavimas. Marketingas, rinka ir finansai. Marketingas. TVIC makroaplinka. Aplinkos veiksniai turintys įtaką TVIC. Rinka . Rėmimas ir reklama. Finansai.

Ištrauka

Aš pasirinkau atlikti profesinę praktiką Molėtų turizmo ir verslo informacijos centre, kadangi mano studijuojama specialybė yra turizmo administravimas,o šios įstaigos veikla susijusi su turizmu bei leidžia panaudoti teorines žinias ir kartu daugiau pažinti Molėtų miestą ir jo apylinkes, detaliau susipažinti su šiame regione vystomu turizmu, lankomomis vietomis.
Šios praktikos tikslas: susipažinti su įmonės atliekamomis funkcijomis, gebėti panaudoti gautas žinias, gebėti savarankiškai rinkti ir apdoroti informaciją apie įmonės veiklą.
Šiame darbe aprašiau Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro charakteristiką, rinką bei marketingą, finansus, valdymo struktūrą.
Molėtų turizmo centras įsteigtas 1998 m. balandžio mėn. 21 d., o 2002 m. gruodžio 19 d. reorganizuotas į Molėtų turizmo ir verslo informacijos centras (TVIC).
pagrindiniai steigėjai yra LR Ūkio ministerija, Molėtų rajono Savivaldybė.
Molėtų TVIC veikla organizuojama vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymu, kitais privalomais teisės aktais ir viešosios įstaigos įstatais, kurie parengti laikantis Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo nuostatų. Egzistuojanti šalyje teisinė bazė nesudaro trikdžių TVIC misijai realizuoti.
Centro vizija, misija

Centras - aktyvi, kompetentinga turizmo ir verslo informavimo, verslo konsultavimo įstaiga, skatinanti rajono turizmo ir verslo potencialo augimą, bendram tikslui vienijanti rajono verslininkus ir kitus socialinius partnerius.
Centras turi tapti kompetentinga turizmo ir verslo informavimo ir verslo konsultavimo įstaiga, pasižyminčia aukšta aptarnavimo kultūra, kokybiškomis specializuotomis paslaugomis, puikiu organizaciniu darbu, plačiais visuomeniniais ryšiais, puikiomis darbo sąlygomis lankytojams ir personalui, modernių informacijos technologijų naudojimu.
VšĮ Molėtų turizmo ir verslo informacijos centro misija yra padėti rajono verslininkams orientuotis verslo aplinkoje, teikti informaciją, konsultavimo ir mokymo paslaugas. Į Molėtų rajoną atvykusiam potencialiam investuotojui ar verslo partneriui suteikti visą reikalingą informaciją apie rajono verslo aplinką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-02
DalykasTurizmo praktikos ataskaita
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis38.58 KB
AutoriusEvaldas
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasTeresė Astrickienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word profesine praktika Moletu turizmo ir verslo informacijos centre [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 14 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • Teresė Astrickienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą