Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Praktikos ataskaita: turizmo įmonė UAB "Aš keliauju"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Praktikos ataskaita: turizmo įmonė UAB "Aš keliauju"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Praktikos tikslas: Studijų metu įgytas teorines žinias, praktinius įgūdžius bei bendruosius gebėjimus pritaikyti ir pagilinti atliekant darbą pasirinktoje įmonėje. Įmonės charakteristika. Įmonės istorija. Rinkos situacija. Įmonės geografinė padėtis. Valdymas. Organizacinė valdymo struktūra. Įmonės vadovo valdymo stilius. Darbo organizavimas. Darbo apmokėjimas. Marketingas. Įmonės konkurentai. Makro aplinka. Mikro aplinka. Įmonės paslaugų asortimentas. Įmonės rėmimo priemonės.Įmonės kainų politika. Apskaita. Praktikos įvertinimas.

Ištrauka

Baigusi pirmą kursą turėjau atlikti praktiką. Savo praktika atlikau kelionių agentūroje UAB " Aš keliauju" . Ji truko nuo
Praktikos tikslas:
Studijų metu įgytas teorines žinias, praktinius įgūdžius bei bendruosius gebėjimus pritaikyti ir pagilinti atliekant darbą pasirinktoje įmonėje.
Praktikos uždaviniai:
1. Susipažinti su įmone, joje atliekama veikla, organizacijos struktūra.
2. Savarankiškai padirbėti darbo vietoje ir susipažinti su darbų organizavimu.
3. Surinkti medžiagą praktikos atskaitai.

Kelionių agentūra UAB "Aš keliauju" įkurta 2006 metais.
Kadangi kelionių agentūra yra jauna turizmo įmonė, o tokias paslaugas teikiančių įmonių yra tikrai labai daug, yra sunku atsilaikyti prieš konkurentus, ir įsitvirtinti turizmo rinkoje. Tačiau tai padeda padaryti palanki geografinė padėtis, agentūros įsikūrimo vieta, darbuotojų turinčių šiame versle nemaža patirties, savi klientai ir pats svarbiausias kriterijus – reklama.
Kelionių agentūra rūpinasi savo klientais, nes jai tai ypač svarbu, kadangi labai svarbu yra pirmasis įspūdis klientui, kaip jį pasitiks naujoje agentūroje, ką ji pasiūlys kitaip, negu kitos kelionių agentūros. Taigi, viskas priklauso nuo gerai suformuotos komandos.
Kelionių agentūra "Aš keliauju" siūlo platų paslaugų pasirinkimą. Kelionės lėktuvu, autobusu, kelionės savaitgaliais, kelionės kolektyvams, kelionės individualiai, įvairios ekskursijos ir t.t. Įmonėje yra daugelio turų operatorių, kelionių organizatorių katalogų su kelionių pasiūlymais, kataloge galime pamatyti ne tik įspūdingus šalies aprašymus, čia pavaizduoti viešbučiai, įžymios ir lankytinos vietos, kurias galima išvysti vykstant į vieną ar kitą šalį.
Šioje agentūroje maloniai sutinkamas kiekvienas potencialus pirkėjas, kiekvienam suteikiama jam svarbi informacija, padedama išsirinkti kelionė, pasiūlomos kitos paslaugos. Įmonėje kiekvienas žmogus, tiek verslo partneriai, tiek turistų grupės ras ką išsirinkti, ir jomis bus pasirūpinta. Naujai kelionių agentūrai svarbus yra kiekvienas klientas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-10-12
DalykasTurizmo praktikos ataskaita
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis101.27 KB
AutoriusJurgita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLeonienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Praktikos ataskaita turizmo imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą