Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Kelionių pardavimo internetu Europoje analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kelionių pardavimo internetu Europoje analizė

Aprašymas

Įvadas. Internetas ir jo vaidmuo rinkodaroje. Specializuoti portalai ir svetainės. interneto svetainė Vilnius – tourism.lt. Kelionių operatorių internetinės svetainės. Kompiuterinės kelionių rezervavimo sistemos internete. Kelionių reklama internete. Kelionių pardavimo internetu įmonės Lietuvoje. Easy travel. JUDĖK.lt. 2010 metų apžvalga. Populiariausios kryptys ir kainos. Paskutinės minutės pasiūlymai. 2011 metų prognozės. Kelionių internetu pirkimo tendencijos. Kelionių organizatorius Europoje. Atvykstamasis ir išvykstamasis turizmas Europoje. Kelionių tikslai. Įsigytos prekės ir paslaugos internete. Problemos dėl paslaugų. Problemų sprendimas. Kelionių pardavimo internetu privalumai ir trūkumai. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Šiandien ko gero, sunku rasti žmogų kuris niekada ne girdėjo apie internetą. Internetas yra unikali ryšio sistemą, kuri gali būti naudojama ne tik vienam tikslui. Internetas tapo veiksminga reklamos priemonė, rinkodaros ir pardavimų. Internetas sėkmingai pakeitė telefonus, faksus, greitajį paštą ir kitas ryšio priemones. Galiausiai jis padeda kelionių įmonėms užmegsti tiesioginius ryšius su klientais. Per internetą vartotojas gali pasižiūrėti tas paslaugas kurios jį domina ir pats padaryti kelionės rezervavimą. Kad, tai padaryti klientui nereikia išeiti iš namų ar darbo vietos, nereikia gaišti laiko važiuojant i kelionių agentūra.
Šiame kursiniame darbe nagrinėjama tema šiais kompiuterio ir interneto laikais yra labai aktuali daugiausia mums vartotojams. Kadangi mes visi pastoviai kažkur tai skubam, kelionių pardavimas internetu palengvina gyvenimą. Naujovės plinta labai greitai ir vis daugumai žmonių patogiau keliones užsakyti internetu.

Kursinio darbo tikslas – Išanalizuoti kelionių pardavimą internetu Europoje.

Tikslui pasiekti užsibrėžti šie uždaviniai:
1. Atskleisti interneto vaidmenį rinkodaroje;
2. Apžvelgti internetinės svetainės ir rezervavimo sistemas;
3. Išnagrinėti kelionių pardavimo internetu įmonės;
4. Išanalizuoti kelionių pardavimo internetų privalumus ir trūkumu

Šiuo metu internetas pakeitė nuomonę apie tai koks turi būti verslas. Rinkodaros plėtra per internetą yra glaudžiai susijusi su paties interneto plėtrą. Taip yra dėl to,kad interneto vartotojų atsiradimas tinkle suteikė galimybę įsigyti, mainų ir pardavimo informaciją, platinti reklaminius pranešimus ir t.t. Ir netrukus interneto rinkodarą tapo plačiai naudojama įvairiuose interneto atstovybėse. Interneto rinkodaros atsiradimas gali būti siejamas su 1990 – ųjų pradžia. Tuo metu buvo daugiausia teksto svetainių. Bet ir tada jų puslapiuose pradėjo platinti reikalingą informaciją apie paslaugas. Tačiau, laikui bėgant, svetainės pradėjo įgauti patrauklesnį įvaizdį ir platesnę prieigą. Interneto rinkodara taip pat labai pasikeitė. [3, 37 psl].
Interneto rikodara pasikeitė ir tapo kažkuo daugiau negu prekių ir paslaugų skatinimo įrankių. Ir "Yahoo", "Google", "Microsoft" dėka internetui pavyko pasiekti naują vystimosi lygį.
1996 metais atsirado pasiūlymai apie mokama paieškos sistemą. Tai savo ruožtu, padėjo reitingams augti. Tokias paslaugas pirmiausia pasiūlė "Google", "Overture", "Yahoo". [1, 25 psl].
Interneto metodai tikrai veikia, nes galima ne tik palaikyti nuolatinį ryšį su klientais, bet taip pat greitai sekti statistiką. Be to, interneto rinkodarą – tai galimybė pasiekti didžiausią auditoriją. Taigi, galima daryti išvadą, kad interneto rinkodara yra būtina priemonė, skirta tiems žmonėms, kurie turi ką pasiūlyti visuomenei, bet nežino, kaip tai padaryti su minimaliomis investicijomis ir išlaidomis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-05-17
DalykasTurizmo kursinis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis53.76 KB
AutoriusAna
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasGerulaitis
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kelioniu pardavimo internetu europoje analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • Gerulaitis
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą