Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Praktikos ataskaita: Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras (2)
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Praktikos ataskaita: Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras (2)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. Įmonės veiklos rūšys ir jos siūlomos paslaugos. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai ir jų funkcijos. Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai. Darbuotojų apmokėjimo bei skatinimo sistemos. Įmonės marketingo aplinkos. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas. Įmonės marketingo kompleksas. Įmonės veiklos planavimas. Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai ir jų apskaičiavimai. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Darbas su klientais. Praktinės užduotys. Praktikos įvertinimas, išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Pagrindinės profesijos praktikos tikslas yra susipažinti su įmonės atliekamomis funkcijomis ir valdymo struktūra bei darbuotojų pareigybinėmis instrukcijomis. Studentas turi gebėti parengti įmonės valdymo struktūra, gebėti įvertinti įmonės stipriąsias ir silpnąsias vietas.
Profesinė praktika atliekama viešbučiuose bei įvairiose įmonėse ir įstaigose, kurios yra tiesiogiai susijusios su turizmo verslu: svečių ar poilsio namuose, sanatorijose, sveikatos ar reabilitacijos centruose, miestų ar nacionalinių parkų turizmo informacijos centruose, kaimo turizmo sodybose ir pan. Aš savo 3 praktiką atlikau UAB "Draugystės sanatorija" Viešbutyje "Violeta" šešias savaites nuo 2006 gegužės 30d. iki 2006 liepos 11 d. Praktikos metu savarankiškai rinkau medžiagą, sisteminau informaciją, analizavau duomenis bei įmonės veiklos rodiklius bei lavinau praktinio darbo įgūdžius.

Praktikos ataskaitos uždaviniai:
1. Bendra įmonės charakteristika.
2. Įmonės veiklos rūšys, jos siūlomos paslaugos.
3. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai ir jų funkcijos.
4. Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai.
5. Įmonės marketingo aplinkos.
6. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas.
7. Įmonės marketingo kompleksas.
8. Įmonės veiklos planavimas.
9. Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai ir jų apskaičiavimai.
10. Kokybės laidavimo sistema įmonėje.
11. Darbas su klientais.
12. Praktines užduotys.
13. Praktikos įvertinimas, pasiūlymai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-10-10
DalykasTurizmo praktikos ataskaita
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis37.33 KB
Autoriuslaimis
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Baranauskas
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Praktikos ataskaita turizmo ir verslo informacijos centre [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą