Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Kultūrinio turizmo veiklos aspektai kultūrines paslaugas teikiančiose įstaigose Klaipėdoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kultūrinio turizmo veiklos aspektai kultūrines paslaugas teikiančiose įstaigose Klaipėdoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Įvadas. Turizmo ir kultūrinio turizmo samprata. Turizmo klasifikavimas. Kultūrinio turizmo svarba. Turizmo poveikis. Kultūrinio turizmo produktai. Kelionių organizatoriai, agentūros. Turistų informavimo būdai. Kultūrinio turizmo objektas - muziejai. Kultūrinio turizmo veiklos aspektai kultūrines paslaugas teikiančiose įstaigose Klaipėdoje tyrimas. Tyrimo metodika. Kultūrinio turizmo aspektai miesto savivaldybės strategijose. Biudžetinių įstaigų teikiančių kultūrines paslaugas turistams vadybos ypatumus. "X" ir "Y" muziejų lankomumas. Muziejų edukacinė veikla. "X" ir "Y" muziejų reklamos platinimo būdai.

Ištrauka

Kultūrinis turizmas, tai turizmas turintis išskirtinių savo ypatybių, kurios išskiria jį iš kitų turizmo sektorių. Vis daugiau turistų važiuoja į Lietuvą, tikėdamiesi pažinti jos kraštovaizdžius, papročius, sužinoti Lietuvos istorijos gyvenimą pavaizduotą muziejuose, trumpiau tariant pažinti kultūrą. Klaipėdoje kultūrinio turizmo plėtrai yra nemažai galimybių: jūra, festivalių gausa, įvariausių muziejų pasirinkimas, galerijos, teatrai. Didelis vaidmuo siūlant kultūrines paslaugas atitenka kultūrinėms institucijoms, bei jų vadybininkams.
TYRIMO TIKSLAS - Išsiaiškinti kultūrinio turizmo veiklos aspektus kultūrines paslaugas teikiančiose įstaigose, ir jų įtaką kultūrinio turizmo plėtrai.
UŽDAVINIAI :
1. Išanalizuoti kultūrinio turizmo sampratą mokslinėje literatūroje;
2. Išanalizuoti kultūrinio turizmo aspektus miesto savivaldybės strategijos planuose;
3. Išsiaiškinti Klaipėdos muziejų teikiančių kultūrines paslaugas turistams vadybos ypatumus;
4. Išsiaiškinti turizmo agentūrų ir muziejų sąveiką.
TYRIMO OBJEKTAS - Klaipėdos miesto savivaldybės dokumentai: Klaipėdos miesto plėtros strateginis planas (2001), bei Klaipėdos miesto savivaldybės 2004 – 2006m. strateginis veiklos planas; Klaipėdos X ir Y muziejų lankomumo ataskaitos.
TYRIMO KONTINGENTAS – Klaipėdos miesto X ir Y muziejų vadybininkai, Klaipėdos miesto turizmo agentūrų vadybininkai, turizmo informacinio centro darbuotojai.
TYRIMO METODAI :
• Dokumentų analizė;
• Periodinės spaudos ir literatūros analizė;
• Interviu.
TYRIMO REZULTATAI rodo, kad Klaipėdos miesto savivaldybės dokumentuose kultūrinis turizmas nėra miesto prioritetinė vystymo kryptis, tačiau daugelio tikslų uždaviniai prisideda prie kultūrinio turizmo plėtros galimybių Klaipėdoje. Taip pat tyrimo rezultai rodo, kad muziejai yra vienas iš lankomiausių kultūrinio turizmo objektų, bei kaip svarbu muziejams sąveikauti su kitomis miesto infrastruktūromis.


ĮVADAS

Temos aktualumas ir samprata. Klaipėda – perspektyvaus turizmo miestas. Švari gamta, svetingi žmonės, jūra, įvairus muziejų pasirinkimas pritraukia vis daugiau turistų. Didėja šios veiklos srities darbuotojų paklausa, o ypač ši veikla yra aktuali kultūrinės veiklos vadybininkams, kurie prisideda prie paslaugų įvairovės kūrimo, reklamavimo ir pan. Turizmas svarbi miesto ekonominio, bei socialinio gyvenimo dalis padedanti formuoti miesto įvaizdį, turizmo infrastruktūros plėtros dėka gerinanti miesto vystymasi, sudaranti galimybę kurti naujas darbo vietas.
Žmonių motyvacija keliauti yra labai įvairi pradedant biznio, mokslo, dalyvavimo konferencijose tikslais, poilsio, pažintinis ir t.t.
Remiantis empyrine patirtimi galima daryti prielaidą, kad didžiąją turistų dalį sudaro turistai keliaujantys poilsio tikslais ir siekiantys pramogų, pažinties su miestu ar šalimi. Šią turistų grupę yra lengviausia įtakoti rinkodaros priemonėmis, įtakoti apsisprendimą pasirinkti paslaugas. Didelis vaidmuo siūlant kultūros paslaugas turistams atitenka kultūros institucijoms, bei jų vadybininkams. Mieste kultūros paslaugas teikiančių ir galinčių turistams pasiūlyti susipažinti su istoriniu paveldu, tradicijomis, muziejais ir pan., gali įvairios kultūros įstaigos, pramogų centrai, klubai ir pan. Šių institucijų veiklos strategija didele dalimi priklauso nuo bendros miesto strategijos. Kokie tikslai keliami miesto vystymo strategijose? Kaip kultūros institucijos organizuoja savo veiklą, kokiomis vadybos priemonėmis siekiama pritraukti kuo daugiau lankytojų? Tai klausimai vis dažniau iškylantys miesto politikos darbotvarkėse, tačiau atsakymų, ar atliktų tyrimų šiais klausimais yra mažai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-19
DalykasTurizmo diplominis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasDiplominiai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis82.84 KB
Autoriusaksana
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslektorė N. Laužikienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kulturinio turizmo veiklos aspektai kulturines paslaugas teikianciose istaigose Klaipedoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • lektorė N. Laužikienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą