Santrauka. Įvadas. Klaipėdos miesto turizmo veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Rinkodaros veiksnių kaip priemonių formuojant miesto įvaizdį teorinė analizė. Turizmo įvaizdžio vieta rinkodaros veiklos sistemoje. Rinkodaros komplekso elementai, lemiantys įvaizdžio formavimą. Identitetas kaip įvaizdžio kūrimo dalis. Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonių tyrimas. Klaipėdos miesto atvykstamojo turizmo veiklos statistinė apžvalga. Klaipėdos miesto įvaizdžio kūrimui rinkodaros priemonių panaudojimo analizė. Media ir viešinimas. Parodos ir verslo misijos. Elektroninė rinkodara. Kitos Klaipėdos miesto įvaizdį formuojančios priemonės. Esamų išteklių panaudojimo galimybių įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Vartojamų terminų ir sąvokų žodynas. Priedai (3).