Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonių analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonių analizė

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Klaipėdos miesto turizmo veiklos ir informacinių šaltinių apžvalga. Rinkodaros veiksnių kaip priemonių formuojant miesto įvaizdį teorinė analizė. Turizmo įvaizdžio vieta rinkodaros veiklos sistemoje. Rinkodaros komplekso elementai, lemiantys įvaizdžio formavimą. Identitetas kaip įvaizdžio kūrimo dalis. Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonių tyrimas. Klaipėdos miesto atvykstamojo turizmo veiklos statistinė apžvalga. Klaipėdos miesto įvaizdžio kūrimui rinkodaros priemonių panaudojimo analizė. Media ir viešinimas. Parodos ir verslo misijos. Elektroninė rinkodara. Kitos Klaipėdos miesto įvaizdį formuojančios priemonės. Esamų išteklių panaudojimo galimybių įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Vartojamų terminų ir sąvokų žodynas. Priedai (3).

Ištrauka

Temos aktualumas. Stiprėjant konkurencinei kovai visame pasaulyje, šalys norėdamos pritraukti daugiau investuotojų, turistų, svečių iš kitų valstybių privalo stiprinti savo patrauklumą, žinomumą bei konkuruoti su kitomis šalimis dėl eksporto rinkų, investicijų, turizmo, renginių, pripažinimo, pagarbos, susidomėjimo. Šalys stiprindamos savo patrauklumą, skleisdamos informaciją apie save kuria savo įvaizdį. Tačiau įvaizdis neatsiranda savaime, tai nuolatinė, planinga veikla, reikalaujanti pastangų ir materialinių resursų. Įvaizdžio kūrimas ir įtvirtinimas – tai veikla, kurios rezultatai nepasirodo iš karto, reikia daug laiko ir pastangų, ir ne visada gautas rezultatas būna adekvatus įdėtam darbui. Yra nemažai šalių ar miestų sėkmingai susikūrusių savo įvaizdį ir tam skiriančių nemažai lėšų ir laiko. Lietuvoje šita sritis dar nauja, Lietuvos kaip šalies įvaizdis pradėtas formuoti dar visai nesenai. Todėl Klaipėda, kaip ir Lietuva, neturi pakankamai patirties formuojant miesto įvaizdį. Klaipėdos miestas nuo 2006m. turi įvaizdžio strategiją bei miesto prekės ženklą. Todėl labai svarbu pasitelkti tinkamas turizmo įvaizdžio formavimo priemones, kad būtų sukurtas palankus miesto įvaizdis.
Darbo problematika. Klaipėdos miesto turizmo įvaizdis ir jo formavimas priklauso ne tik nuo Klaipėdos miesto savivaldybes ar turizmo įmonių, kurios kuria ir įgyvendina strateginius planus, bet ir nuo miesto gyventojų, kuriems svarbu kokiam mieste gyvena, kas daroma miesto labui. Problema ta, kad nėra pateikiama pakankamai duomenų, kurie parodytų Klaipėdos miesto gyventojams, kas yra daroma formuojant miesto įvaizdį, kokia linkme jis formuojamas ir kokie rezultatai pasiekti. Baigiamajame darbe analizuosiu Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemones bei jų veiksmingumą.
Darbo objektas. Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonės.
Darbo tikslas. Išanalizuoti Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemones ir pateikti pasiūlymus jo tobulinimui. .
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti rinkodaros veiksnius kaip priemones kuriant miesto turizmo įvaizdį
2. Įvertinti atvykstamojo turizmo pokyčius Klaipėdos mieste.
3. Atlikti Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio formavimo priemonių analizę.
4. Įvertinti Klaipėdos miesto esamų išteklių panaudojimo galimybes.
5. Pateikti pasiūlymus Klaipėdos miesto turizmo įvaizdžio kūrimui ir tobulinimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-04-12
DalykasTurizmo diplominis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasDiplominiai darbai
Apimtis50 puslapių 
Literatūros šaltiniai27 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis2.72 MB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasR. K.
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klaipedos miesto turizmo ivaizdzio formavimo priemoniu analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 50 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • R. K.
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą