Įvadas. Viešbučio apibūdinimas. Viešbučio gyvenamosios ir visuomeninės patalpos, tarnybinės patalpos. Maitinimo įmonės: kiekis, vieta viešbutyje, darbo laikas. Viešbutyje teikiamos paslaugos, jų kainos. Ūkio tarnyba. Kambarinių darbas: pamainos darbo trukmė, darbo grafikai, apranga. Gyvenamųjų patalpų valymas. Lovos baltinių ir vonios skalbinių keitimo standartai, jų skalbimas. Administratorių pareiginės instrukcijos. Reikalavimai priėmimo darbuotojams: kalbų mokėjimas, elgesys, apranga. Administratoriaus pamainos užbaigimas ir perdavimas. Svečių pasitikimo, pokalbių telefonu standartai. Kambarių rezervavimo metodai, taikomi viešbutyje. Turistų grupių ir pavienių svečių registracija. Atsiskaitymas už paslaugas. Sutarčių su turizmo įmonėmis sudarymas. Turistų grupių maitinimo organizavimas. Kiti pastebėjimai būdingi viešbučiui, kuriame atlikta praktika. Išvados.