Viešbučio apibūdinimas. Viešbučio gyvenamosios ir visuomeninės patalpos, tarnybinės patalpos. Maitinimo įmonės: kiekis, vieta viešbutyje, darbo laikas. Viešbutyje teikiamos paslaugos, jų kainos. Ūkio tarnyba. Kambarinių darbas: pamainos darbo trukmė, darbo grafikai, apranga. Gyvenamųjų patalpų valymas. Lovos baltinių ir vonios skalbinių keitimo standartai, jų skalbimas. Svečiams skirtos asmens higienos priemonės, jų kiekis, keitimas. Mini barų priežiūra. Svečių pamirštų daiktų įforminimas ir saugojimas. Svečių priėmimo tarnyba (reception). Administratorių pareigybinės instrukcijos. Reikalavimai priėmimo darbuotojams. Svečių pasitikimo, pokalbių telefonu standartai. Kambarių rezervavimo metodai, taikomi viešbutyje. Svečių registracija: dokumentai, laikas, grupių ir pavienių svečių registracija. Atsiskaitymų kreditinėmis kortelėmis, grynaisiais pinigais tvarka. Sutarčių su turistinėmis įmonėmis sudarymas. Maitinimo organizavimas viešbutyje. Kiti pastebėjimai, būdingi viešbučiui, kuriame atliekama praktika. Išvados, pasiūlymai (apie viešbučio veiklą, praktikos organizavimą ir naudingumą).