Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Geografija>Turizmas>Turizmo verslas ir perspektyvos Lietuvoje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Turizmo verslas ir perspektyvos Lietuvoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Turizmo verslas Lietuvoje. Turizmo raida Lietuvoje. Lietuvos turizmo perspektyvos. Turizmo verslo rūšys. Kelionės organizavimo paslaugos. Turizmo informacijos paslaugos. Apgyvendinimo paslaugos. Maitinimo paslaugos. Klausimų reikalingumo instrumentarijuje pagrindimas. Rezultatų pateikimas ir interpretacija. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2).

Ištrauka

Visuomenės pasaulio globalizacijos procesas tiesiogiai įtakoja ir turizmo verslo perspektyvas Lietuvoje. Turizmo veikla nėra vien tik procesas teikiantis ekonominę naudą. Lietuva, kaip ir daugelis kitų šalių turizmo veikla vis dar siekia tik regionų ekonomikos aktyvinimo, pritraukiant kuo didesnius turistų srautus, plėtojant turistų aptarnavimo sistemą, bei pašalinant administracinius apribojimus.
Temos aktualumas: pastaruoju metu vis didesnę reikšmę įgyja turizmo verslas. Pasaulinio turizmo organizacija teigia, kad turizmo verslas pasaulyje iki 2010 metų kasmet sukurs 5,5 mln. darbo vietų. Lietuvoje, atsižvelgiant įturizmo reikšmę ekonomikos augimui, turizmui skiriamas prioritetinis vaidmuo.
Darbo objektas: turizmo verslas ir perspektyvos Lietuvoje.
Darbo tikslas: ištirti turizmo verslą ir perspektyvas Lietuvoje.
Darbo uždaviniai:
• Ištirti turizmo verslą;
• Atskleisti turizmo verslo perspektyvas Lietuvoje;
• Pagrįsti instrumentarijaus klausimų reikalingumą;
• Pateikti tyrimo rezultatų analizę ir interpretacijas.

Metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė;
2. Anketinė apklausa.

Lietuvoje vykstantys socialiniai ekonominiai pokyčiai sudaro galimybes ir jai įsitraukti į tarptautinę turizmo rinką. Sėkmė daugiausia priklausys nuo tinkamai parinktos ir sėkmingai įgyvendinamos politikos turizmo verslo srityje.
Kaip ir daugelyje ūkio šakų, Lietuvos turizmas taip pat išgyvena reorganizavimosi procesą. Tai siejama su kiekybiniu ir kokybiniu turizmo produkto plėtojimu, jo pateikimu vartotojui bei pozicijų paieška kaip įsitvirtinti Vakarų šalių turizmo rinkose.
Neigiamą reikšmę plėtojantis dabartiniam šalies turizmui turėjo Rytų šalių rinkos praradimas, kuris buvo ir dabar tebėra sąlygojamas politinių priežasčių. Privatus turizmo verslas didelį nuostolį patyrė dėl nežinojimo ir nesugebėjimo įvertinti savo galimybių, kovojant dėl Vakarų rinkų.
Turizmo, kaip ūkio šakos, nacionalinė politika Lietuvoje buvo pradėta tik 1992 metais, įkūrus prie Vyriausybės Valstybinę turizmo tarnybą. Tais metais buvo pradėta rengti Nacionalinė turizmo plėtojimo programa. Ši programa, ją suderinus su ministerijomis ir žinybomis, buvo patvirtinta 1994 metų balandžio 27 dieną.
1992 metais šalyje susikūrė ir buvo įregistruota apie 3000 įmonių, kurios savo įstatuose buvo įrašiusios, kad teiks turizmo paslaugas. Ir tik Lietuvos Respublikos Seimui priėmus įmonių įstatymo pataisas, nuo 1994 metų sausio mėnesio, Valstybinė turizmo tarnyba pradėjo išduoti licencijas teikti turizmo paslaugas. Per 1994 metus buvo išduotos 386 licencijos. 1999 metais licencijas teikti turizmo paslaugas turėjo 295 įmonės.
Lietuvos nacionalinė turizmo programa buvo rengiama vadovaujantis pripažinimu, jog turizmas yra prioritetinė ūkio šaka. Turizmo programos strategijos tikslas – asmenybės vystymas, sveiko gyvenimo būdo skatinimas, ekonominė nauda. Rinkos sąlygomis paslaugų tipą, vietą, turizmo formos pasirinkimą lemia mokumas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-12
DalykasTurizmo kursinis darbas
KategorijaGeografija >  Turizmas
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis55.59 KB
Autoriusvika
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasBeržinskienė
Failo pavadinimasMicrosoft Word Turizmo verslas ir perspektyvos Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą