Šperos.lt > Geografija > Turizmas > Turizmo praktikos ataskaitos
Turizmo praktikos ataskaitos

(23 darbai)

Praktikos ataskaita: VŠĮ Molėtų turizmo ir verslo informacijos centrasĮvadas. Bendra įmonės charakteristika. Centro vizija, misija. Įmonės veiklos rūšys ir jos siūlomos paslaugos. TVIC strategija ir veiklos tikslai. Įmonės valdymas. Finansininko pareigybės nuostatai. Verslo vadybininkės-konsultantės nuostatai. Turizmo vadybininkės nuostatai. Direktoriaus nuostatai. Darbuotojų motyvavimas. Marketingas, rinka ir finansai. Marketingas. TVIC makroaplinka. Aplinkos veiksniai turintys įtaką TVIC. Rinka . Rėmimas ir reklama. Finansai. Skaityti daugiau
Profesinės praktikos ataskaita: sveikatos ir poilsio centras SPA "Vilnius"Bendra įmonės charakteristika. Sveikatos ir poilsio centro "Vilnius" paslaugos. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai ir jų funkcijos. Įmonės darbuotojų darbo standartai. SPA "Vilnius" reklama, įvaizdis. Pagrindiniai įmonės konkurentai. SPA centro klientai. Darbas su klientais. Išvados, problemos, pasiūlymai. Skaityti daugiau
Viešbučių praktika: "Barbaran palace"Įvadas. Viešbučio apibūdinimas. Viešbučio gyvenamosios ir visuomeninės patalpos, tarnybinės patalpos. Maitinimo įmonės: kiekis, vieta viešbutyje, darbo laikas. Viešbutyje teikiamos paslaugos, jų kainos. Ūkio tarnyba. Kambarinių darbas: pamainos darbo trukmė, darbo grafikai, apranga. Gyvenamųjų patalpų valymas. Lovos baltinių ir vonios skalbinių keitimo standartai, jų skalbimas. Administratorių pareiginės instrukcijos. Reikalavimai priėmimo darbuotojams: kalbų mokėjimas, elgesys, apranga. Administratoriaus pamainos užbaigimas ir perdavimas. Svečių pasitikimo, pokalbių telefonu standartai. Kambarių rezervavimo metodai, taikomi viešbutyje. Turistų grupių ir pavienių svečių registracija. Atsiskaitymas už paslaugas. Sutarčių su turizmo įmonėmis sudarymas. Turistų grupių maitinimo organizavimas. Kiti pastebėjimai būdingi viešbučiui, kuriame atlikta praktika. Išvados. Skaityti daugiau