Turizmas

(570 darbai)

Praktikos ataskaita viešbutyje: "Aegean Melathron Thalasso Spa"Įvadas. Darbo viešbutyje eiga. Viešbutyje teikiamos papildomos paslaugos, patogumai. Viešbučio patogumai. Teikiamos paslaugos. Apgyvendinimo paslaugų kainos. Stalo indų, įrankių asortimentas. Patiekalų ir gėrimų patiekimas. Viešbučio klientų įvairovė bei aptarnavimo ypatumai. Padavėjo pareigos. Baro "olympos" meniu analizė. Išvados. Priedai (6 psl.). Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centrasĮvadas. Bendra įmonės charakteristika. Įmonės veiklos rūšys, jos siūlomos paslaugos. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai ir jų funkcijos. Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai. Darbuotojų apmokėjimo, skatinimo sistemos. Įmonės marketingo aplinkos. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas. Įmonės marketingo kompleksas. Įmonės veiklos planavimas. Įstaigos pagrindinės problemos, pasiūlymai. Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai ir jų apskaičiavimai. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Įmonėje naudojami apskaitos dokumentai. Praktikos įvertinimas. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: Druskininkų turizmo ir verslo informacijos centras (2)Įvadas. Bendra įmonės charakteristika. Įmonės veiklos rūšys ir jos siūlomos paslaugos. Įmonės valdymo struktūra, padaliniai ir jų funkcijos. Įmonės darbuotojai, jų darbo standartai. Darbuotojų apmokėjimo bei skatinimo sistemos. Įmonės marketingo aplinkos. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas. Įmonės marketingo kompleksas. Įmonės veiklos planavimas. Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai ir jų apskaičiavimai. Kokybės laidavimo sistema įmonėje. Darbas su klientais. Praktinės užduotys. Praktikos įvertinimas, išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: Kaimo sodyba "Pas Remigijų Šinkūną"Įvadas. Kaimo sodybos pavadinimas, rekvizitai. Kaip atvykti? Žemėlapis vykstant automobiliu. Aprašymas. Verslo idėja. Verslo tikslai. SSGG analizė. Kaimo sodybos patalpos, nuomos kainos. Kambarių užsakymas. Kaimo sodybos kambarių interjeras. Marketingas. Rinkos apžvalga. Konkurencinė analizė. Kitos teikiamos paslaugos, jų kainos. Trumpai apie lankytinas vietas šioje kaimo sodyboje. Marketingo strategija. Kainų politika. Rėmimas. Gamyba. Įrengimai. Vietos analizė. Vadyba. Praktikos metu atliekami darbai. Rizikos veiksniai. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: kelionių agentūra "Saitas"Įvadas. Įmonės charakteristika. Įmonės klientai. Įmonės darbuotojai ir jų pareigybinės funkcijos. Įmonės reklama. Įmonės turtas. Kainos. Įmonės bendradarbiai ir konkurentai. Įmonės perspektyvos ir problemos. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: kelionių agentūra UAB "Vistus"Įvadas. Organizacijos charakteristika. Organizacijos personalas. UAB "Vistus" veiklos planavimas, organizavimas ir kontrolė. Įmonės veikla. Kelionių agentūros "Vistus" teikiamos paslaugos. Kelionės. Bilietai ir jų rezervavimas. Kitos paslaugos. Draudžiama. Viešbučių rezervavimas. Automobilių nuoma. Kelionės čekis – dovana. Vizos. Pagrindiniai įmonės veiklos rodikliai. Įmonės marketingas. Reklama. Įmonės kainų politika. Praktikos tikslai ir atlikti darbai. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: kelionių organizatorius UAB "Neoturas"Įvadas. Organizacijos charakteristika.veiklos planavimas, organizavimas ir kontrolė. Organizacijos personalas. Ryšiai su kitomis Lietuvos ir užsienio organizacijomis. Rinkodara. Praktikos dienoraštis. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: tarptautinis reguliarių autobusų paslaugų tinklas UAB "Eurolines Baltic international"Apie UAB "Eurolines Baltic international". Patarimai keliaujantiems autobusu. Kelionė autobusu. Autobusų nuoma. Dviaukščiai autobusai. Autobusai. Mikro autobusai. Draudimas. Maršrutai. Išvados. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: turizmo įmonė UAB "Aš keliauju"Įvadas. Praktikos tikslas: Studijų metu įgytas teorines žinias, praktinius įgūdžius bei bendruosius gebėjimus pritaikyti ir pagilinti atliekant darbą pasirinktoje įmonėje. Įmonės charakteristika. Įmonės istorija. Rinkos situacija. Įmonės geografinė padėtis. Valdymas. Organizacinė valdymo struktūra. Įmonės vadovo valdymo stilius. Darbo organizavimas. Darbo apmokėjimas. Marketingas. Įmonės konkurentai. Makro aplinka. Mikro aplinka. Įmonės paslaugų asortimentas. Įmonės rėmimo priemonės.Įmonės kainų politika. Apskaita. Praktikos įvertinimas. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: Turizmo informacijos centrasTurizmo informacijos centro veiklos analizė. Įvadas. Šiaulių turizmo informacijos centras (TIC). Bendrosios nuostatos. Centro tikslai, sritys ir kita veikla. Išorinė ir vidinė aplinka. Valdymo struktūra. Centro valdymas ir jo metodai. Centro valdymo organai. Centro valdymas visuomenės sąlygomis. Visuomenės ir interesantų grupės. Informacijos prieinamumas. Nacionalinė turizmo informacijos sistema (NTIS). Centro perspektyvos. Naujas produktas. Išvados. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: turizmo sodyba Rokiškio rajoneTurizmo ir viešbučių administravimas. Įvadas. Trumpai apie sodybą. Praktikos metu atlikti darbai. Sodyboje teikiamos pramogos ir paslaugos. Lietuvos turizmo SSGG (SWOT) analizė. Turizmo plėtros problemos. Pagrindinės baigiamosios praktikos užduotys. Broniaus Juzelskio sodyba. "Dviragio pusiasalio sodyba". Išvados ir siūlymai. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: viešbutis "Keturi Kalnai"Įvadas. Praktikos tikslai. Praktikos uždaviniai. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" veikla ir istorija. Viešbučio "Keturi kalnai" steigimas. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" bendra apžvalga. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" teikiamos paslaugos. Apgyvendinimo paslaugos. Maitinimo paslaugos. Konferencijos. Papildomos paslaugos. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" skyriai ir jų veikla. Verslo ir pramogų centro "Keturi kalnai" darbuotoju pareiginiai nuostatai ir profesinės etikos normos. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: viešbutis "Šolena"Priešgaisriniai saugos reikalavimai viešbučiuose. Viešbučio darbo organizavimas. Pagrindiniai viešbučio skyriai ir jų pareigos. Darbuotojų pareigų analizavimas. Kambarių tipai, kainos. Kambarių kaina. Priėmimo skyriaus darbo organizavimas. Susipažinimas su rezervavimo skyriaus darbu. Kambarių užsakymo knygos pildymas. Svečių įregistravimas. Svečių pastabų lapų ir informacinių bukletų reikšmė sudarant rinkodaros planus. Svečių išregistravimas. Ekonomo funkcijos. Apsaugos sistemos taikymas. Viešbučio priežiūra ir eksploatacija. Nuolaidos viešbučio versle ir viešbučio verslo sėkmė. Išvados. Skaityti daugiau
Praktikos ataskaita: VŠĮ Molėtų turizmo ir verslo informacijos centrasĮvadas. Bendra įmonės charakteristika. Centro vizija, misija. Įmonės veiklos rūšys ir jos siūlomos paslaugos. TVIC strategija ir veiklos tikslai. Įmonės valdymas. Finansininko pareigybės nuostatai. Verslo vadybininkės-konsultantės nuostatai. Turizmo vadybininkės nuostatai. Direktoriaus nuostatai. Darbuotojų motyvavimas. Marketingas, rinka ir finansai. Marketingas. TVIC makroaplinka. Aplinkos veiksniai turintys įtaką TVIC. Rinka . Rėmimas ir reklama. Finansai. Skaityti daugiau
Pramogų parkų industrija ir jos plėtra Europoje ir LietuvojeĮvadas. Europos pramogų parkai. Pramogų parkų industrija ir jos plėtra Lietuvoje. Kritika. Išvados. Skaityti daugiau
Pramogų parkų istorija ir tipaiĮvadas. Pramogų parkų atsiradimas ir raida Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV). Vandens ir teminiai pramogų parkai Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV). Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pramogų parkų devizas. Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) pramogų parkų metinis lankomumas. Pramogų parkų atsiradimas ir raida Europoje. Vandens ir teminiai pramogų parkai Europoje. Europos pramogų parkų devizas. Europos pramogų parkų metinis lankomumas. Pramogų parkai Lietuvoje. Vandens pramogų parkas Vilniuje. Vandens pramogų parkas Druskininkuose. Pramogų parkų vystymosi schema. Pramogų parkų vystymosi tendencijos. Išvados. Skaityti daugiau
Pramogų parkų reikšmė valstybeiLaisvalaikio ir pramogų turizmas pasaulyje. Laisvalaikio ir turizmo pramogos. Atrakcijų verslas. Teminiai parkai. Vandens parkai . Pramogų parkai Lietuvoje. Vandens pramogų parko statybos pajūryje galimybės. Pramogų parkas Vilniuje. Druskininkų vandens pramogų parkas laukia per 182 tūkst. naujų lankytojų. Lietuvoje be dotacijų gali išsilaikyti tik vienas vandens pramogų parkas. Jungtinių valstijų pramogų/teminių parkų ir atrakcionų industrija. Skandinavijos šalių pramoginiai parkai. Išvados. Skaityti daugiau
Prancūzija (13)Faktai. Ar žinote, kad... Geografija. Istorija. Europos Sąjunga (ES). Prancūzai. Buitis. Ką gerti. Kur valgyti. Užkandžiai. Kavinės. Vyninės. Alaus barai ir alinės. Barai. Maistas išsinešimui. Istorija. Transportas. Bažnyčios. Parduotuvės. Parkai. Diskotekos. Sportas. Kinas. Muzika. Alizee. Disnėjus. Eifelis. Luvras. Pompidou. Triumfo arka. Sen Mišelis. Strazbūras. Šamboras. Ledynmečio palikimas. Pelkėta pakrantė. Sevenų parkas. Tarno tarpeklis. Skaityti daugiau
Prancūzija (21)Vietovės pavadinimas ir geografinė padėtis. Kaip ten patekti. Kalba. Pagrindinės higienos sąlygos. Maistas. Dėvimų drabužių tipas. Valiuta, jos keitimo kursas. Klimatas žiemos ir vasaros metu. Sezono ar ne sezono metas. Drabužių poreikis. Vietinis transportas. Neįprastos sąlygos. Apribojimai maistui, gėrimams ir dovanoms. Dokumentai reikalingi kelionėje. Šalies išsivystimo lygis. Keliautojams rekomenduojami viešbučiai. Keliautojams rekomenduojami restoranai. Ką įdomaus galima pamatyti. Muitinės reikalavimai. Visa kita reikalinga informacija. Skaityti daugiau
Prancūzijos lankomos vietosLuvras, Bastilijos aikštė, Eifelio bokštas, Eliziejaus laukai, Eurodisneilandas, Fonteblo, Invalidų rūmai, Kankalis, Lotynų kvartalas, Monmartras, Paryžiaus Dievo Motinos katedra, Santarvės aikštė, Sen Malo, Sen Mišelis, Šamboro pilis, Šenonso pilis, Švč. Jėzaus širdies bazilika, Vilandry pilis. Skaityti daugiau
......